Sărbătoreşte împreună cu MALU WILZ România
Nu ştim când au trecut 20 de ani…
Au fost şi grei, au fost şi usori, au fost ai noştri şi ne-au învăţat că schimbarea nu înseamnă metamorfozare ci, EVOLUŢIE. Astfel, suntem tot noi, MALU WILZ, cu aceeaşi proverbială CALITATE GERMANĂ, cu mai multă experienţă, cu mai mulţi parteneri dependenţi de frumos, cu mai mulţi prieteni şi cu mai mult entuziasm ca niciodată. Suntem onoraţi că v-am avut mereu aproape pe voi, profesioniştii talentaţi şi consumatorii fideli şi am ştiut întotdeauna, că împreună cu voi, vom reuşi să parcurgem un drum frumos în industria beauty. Şi nu ne-am înşelat, iată că împreună, celebrăm progresul şi frumuseţea, şi pentru toate acestea, VĂ MULŢUMIM.
Să începem cu o scurtă retrospectivă a istoriei MALU WILZ în România, plecând din 2003, când produsele profesionale de makeup intrau timid pe piaţa beauty iar surpriza de a întâlni specialişti focusaţi pe calitate, performanţă şi profesionalism, a fost următorul pas. Periplul MALU WILZ a continuat cu lansarea liniei SKIN-CARE care şi-a găsit rapid adepţi şi ne-a situat ca lider de piaţă în industria PROFESSIONAL BEAUTY din România. Însă, pionieratul MALU WILZ a însemnat şi deschiderea drumurilor pentru alţii. Ne gândim în continuare la o longevitate de invidiat, bazându-ne pe EXIGENŢA în CALITATE, EVOLUŢIE, ADAPTARE, SUSTENABILITATE, EDUCAŢIE, PROFESIONALISM, DIGITALIZARE şi nu în ultimul rând, COMUNICAREA INTERPERSONALĂ, partenerii şi colaboratorii noştri, putând confirma acest aspect.
NOI, MALU WILZ România, afirmăm cu modestie, că ne-am sculptat propriul parcurs frumos în istoria beauty şi ne-am adaptat exigenţelor, ideilor noi şi perspectivelor. Cel mai important lucru pentru noi, a fost să ne implicăm în proiecte unice şi incitante, să mizam pe persuasiune, să reinvestim din şi în toate resursele umane, să învăţam continuu şi să creştem alături de voi, profesioniştii talentaţi ce fixaţi tot mai sus standardele domeniului.
Invitat de onoare MIRELA VESCAN – nu numai un Makeup Artist dar şi un Beauty Expert Speaker
Cu un curriculum profesional solid care acoperă toate genurile machiajului, invitata de onoare a MALU WILZ România, MIRELA VESCAN este, înainte de a fi un beauty coach şi un expozant al culturii beauty, o femeie FRUMOASĂ care a dat un nou sens cuvântului SUCCES.
Beauty Expert Speaker MIRELA VESCAN este unul dintre primii makeUp artişti din România, un exponent al industriei Beauty, fondator al Mirela Vescan Make-up Academy şi trainer internaţional, pentru care meseria de makeup artist, este ,, cea mai frumoasă din lume şi una dintre cele mai grele”.
KEEP EVOLVING
Industria frumuseții a cunoscut schimbări semnificative în ultimii 20 de ani, determinate de progresele tehnologice, de schimbarea preferințelor consumatorilor și de ascensiunea social media. Iată câteva dintre principalele tendințe și evoluții care au modelat parcursul MALU WILZ România în industria beauty din această perioadă.
MALU WILZ’s MILESTONES
Vegan Beauty: în ultimul deceniu, s-a pus din ce în ce mai mult accentul pe clean beauty, care se referă la produsele ce sunt fabricate cu ingrediente naturale, netoxice, cu provenienţă geografică menţionată. Consumatorii sunt din ce în ce mai interesați de produse care sunt ecologice și nu conțin substanțe chimice dăunătoare.
Adresabilitate largă: industria frumuseții a făcut progrese în a deveni mai incluzivă, de a oferi acces egal la oportunități și resursele, cu un accent mai mare pe diversitate și reprezentare. În acest context, MALU WILZ şi-a extins gamele makeUp şi skin-care professional, pentru a se adresa unor tipologii mai ample cu varietate pe nuanţe şi subtonuri şi totodată, orientate spre particularităţile pielii, vârstei și identității de gen.
Personalizare: odată cu ascensiunea tehnologiei, abordarea personalizată a frumuseţii a devenit tot mai accesibilă. Bazându-se pe date și algoritmi, MALU WILZ a creat produse de îngrijire a pielii și de machiaj, personalizate, pentru fiecare consumator în parte, pe baza tipului de piele, a preocupărilor și preferințelor acestuia.
Sustenabilitate: o preocupare cheie şi o preferinţă conştientă totodată, pentru MALU WILZ ce face permanent eforturi pentru a-și reduce impactul asupra mediului. Acest lucru include dar nu se limitează la utilizarea ambalajelor ecologice, aprovizionarea cu ingrediente în mod responsabil și reducerea deșeurilor. Totodată, şi consumatorii au devenit tot mai informați și mai implicaţi ca oricând, crescând cererea de produse naturale cu ingrediente eco/vegane, personalizate și responsabile faţă de planetă.
Transformare digitală: ascensiunea social media a transformat modul în care consumatorii descoperă și interacționează cu produsele MALU WILZ, astfel, influencerii și comunitățile online au devenit factori cheie ai tendințelor, iar MALU WILZ și-a reconsiderat strategiile de marketing pentru a ține pasul cu peisajul beauty, în continuă schimbare.