Consumatorul final/Clientul are dreptul de a returna orice produs achiziţionat prin comandă directă de pe www.maluwilz.ro, în termen de 14 zile calendaristice de la recepţia fizică a acestuia, conform awb-ului scanat şi poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. În ambele cazuri, valoarea în bani restituită sau produsul înlocuit se referă strict la costul produsului, taxele de expediţie nefiind incluse în valoare.
Plata expediţiei aferentă returului îi revine Consumatorului final/Clientului. În cazul în care se optează pentru restituirea contravalorii produsului, acest lucru se va face în termen de 14 de zile calendaristice de la recepţionarea de către MALU WILZ România a produsului returnat.
Sunt acceptate pentru retur doar produsele care respectă întocmai forma în care ele au fost livrate, însoţite de factura de achiziţie.
Nu se acceptă pentru retur:
* Produse care au fost desfăcute, desigilate, utilizate sau testate, din motive etice, de protecţie a sănătaţii clienţilor şi din motive de igienă.
* Produse care au ambalajul deteriorat, nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori şterse
* Produse achiziţionate de la alte magazine fizice sau online
* Produse neînsoţite de documentele ce dovedesc achiziţia (factura sau bon fiscal)
Aceste măsuri sunt specifice produselor de machiaj, de îngrijire facială şi corporală.
PROCEDEUL DE RETURNARE A PRODUSELOR
Pentru a realiza returul unui produs urmaţi paşii de mai jos:
– Asiguraţi-vă că produsul corespunde întocmai condiţiilor de mai sus.
– Contactaţi serviciul Relaţii Clienţi la adresa de e-mail office@maluwilz.ro sau la numărul de telefon +40 743182366, +40 726755402 pentru a primi un număr de retur.
– Ambalaţi produsul corespunzător pentru ca acesta să fie ferit de şocurile şi diferenţele de temperatura ce pot apărea în timpul transportului. Produsele care ajung retur în forma necorespunzătoare datorată ambalării defectuoase nu vor putea beneficia de garanţia returnării şi vor fi returnate Consumatorului final/Clientului, cheltuielile de transport, intrând în atribuţia Consumatorului final/Clientului. Dovezile vor fi probate prin fotografii şi înregistrări video ale sistemului de monitorizare.
– Expediaţi coletul la aceeaşi adresă de la care l-aţi primit: SC MALU WILZ BEAUTY RO SRL, Calea Craiovei, nr. 152, bl. TG1, sc. B, ap. 4, Piteşti prin intermediul unei companii de curierat rapid, este exclusă returnarea produsului prin intermediul Poştei Române.
După recepţionarea coletului veţi fi contactat(ă) de departamentul Relaţii Clienţi care se va ocupa de returul produsului dumneavoastră.
În cazul înlocuirii cu un alt produs, acesta va fi expediat în cel mai scurt timp posibil (în măsura în care este disponibil în stoc) prin intermediul unei modalităţi de livrare agreate de Consumator final/Client, urmând ca acesta să suporte cheltuielile de expediere ce pot presupune şi ramburs, dacă valoarea noului produs este mai mare decât cea a produsului returnat. Pentru retururi ce provin din comenzi ce nu au fost ridicate din easybox, se va opera returul, se vor retine taxele de livrare tur-retur din totalul comenzii achitate si se va vira clientului, diferenta rezultata.
Rambursarea contravalorii produsului returnat va fi efectuată în termen de maximum 14 zile calendaristice de la confirmarea primirii şi acceptarea returului, într-un cont IBAN indicat de Consumatorul final/Client. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Pentru orice detalii sau neclarităţi privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactaţi pe e-mail sau la unul din numerele de telefon afişate la secţiunea contact.